jump to navigation

Un iMac portàtil? 15 Mai, 2009

Posted by tonibenitez in Apple, iMac.
trackback

Hola a tothom,

No, no estic parlant d’una possible novetat a la propera WWDC, ni de cap producte que el nostre estimat Steve Jobs presenti a una keynote dissenyada a mida amb motiu de la seva tornada a la primera linea d’Apple. No. Ni tant sols vull proposar un fake o un concepte que hagi desenvolupat un servidor.

No, simplement es tracta de compartir amb vosaltres una idea que vaig escoltar recentment i que al principi em va semblar totalment fora de lloc, però quan mes hi penso, més m’agradaria que fos possible.

Rebobinem. Primer de tot, he aconseguit un switcher. I no, aquest post tampoc tractarà d’això, de quants switchers aconseguim pel costat blanc de la força…
Simplement un company de feina, usuari d’iPods des de fa temps n’estava fart dels seus PC’s, de continues penjades, de reconfigurar sistemes, etc. etc. Tot el que ja sabeu.
Mac sempre l’havia atret pero no va ser fins fa poc que va fer el salt i va adquirir un iMac 20″ Alu.
El rep i una setmana després Apple llença la fins ara, última actualització de hardware. Però ja sabem com de satisfactori pot arribar a ser el servei Post Venda d’Apple i la seva politica de devolució sense explicacions els 15 dies següents a la recepció del producte. Així que el va canviar per un de nou.

Fa unes setmanes un grup d’amics van gaudir d’un cap de setmana a Marraqueix.Uns dies per descansar i fer moltes fotos.

Uns dies després de la nostra tornada a casa l’amic de qui us parlo ens va convidar a casa seva amb l’excusa de veure totes les fotos que haviem fet. Les haviem compartit previament i la trobada serviria perque tothom pogués veure-les plegats i comentar-les.

No cal que us expliqui les cares dels que no coneixen Apple al veure com d’efectives i espectaculars resultaven les presentacions amb iPhoto i com de senzill era fer-les! Això si que són arguments convincents i no xerrar hores i hores sobre ferro.

El meu amic havia traslladat el seu iMac al menjador, al costat del seu equip de música, a prop del seu televisor de plasma de 50″ polzades portat de Japó, etc. etc. Era el lloc ideal perque tots els amics poguessim gaudir del visionat de les fotos.

Mentres preparavem les presentacions, el meu amic em va dir: “no entenc per qué Apple no ha pensat en fer possible que el iMacs duguessin una petita bateria a sobre. Així els podriem desplaçar mes facilment d’un lloc a un’altre de la casa”.

Al principi vaig pensar, aquest no toca de peus a terra. per això ja tenim els portàtils, això és un sobretaula.

Però a l’endemà, ja a casa, davant del meu iMac de 24″ vaig pensar…i si el pogués dur a la terrasseta de casa, a on es comença a gaudir de l’aire i de bones temperatures, sense haver de pensar en cables d’alimentació ni res mes?

Els iMacs ja son prou inalambrics: teclats, ratolins, Bluetooth, Wifi, etc. etc…Tinc una pantalla de 24″ i només la puc fer servir si estic assegut davant de la taula. Si, ja sé, no seria del tot impossible fer servir un cable allargador…però has d’apagar, reiniciar, etc…

No seria possible que els iMacs dispossesin d’una petita bateria interior? No estic parlant d’hores d’autonomia i sé que els components no estan optimitzats per l’estalvi d’energia que una bateria requereix, però la tecnologia està avançant prou com per fer possible aquesta solució. Fins i tot una solució d’energia externa seria una bona opció.

Qué us sembla? No seria un plus interessant?

Salutacions

Toni

imac-bat

Comentaris»

1. devildv - 8 Juliol, 2009

Si t’he de ser sincer, quan he començat a llegir l’entrada he pensat que era una bajanada, però cap al final m’has convençut.

Crec que seria possible fer el que tu dius però en comptes de dur una bateria interna, fer-ho amb una d’externa, així ho podrien arribar a desenvolupar i fabricar altres companyies (a Apple no li interessa que facis servir un sobretaula com a portàtil).
Pensa que en alguns gadgets, com la psp, ja es fa servir aquest tipus de “bateries externes” (totes fabricades per terceres companyies).

Et deixo el link a una foto del flickr que vaig veure fa temps (el teu company de feina i tu no sou els únics que heu tingut aquesta genial idea): http://www.flickr.com/photos/gusv0411/2897433548/

Una abraçada,
David


Deixa un comentari

