jump to navigation

A partir d’ara…en català! 16 Juny, 2008

Posted by tonibenitez in red.
Tags:
trackback

Hola a tots,

 

He pres una decisió sobre aquest bloc i és que a partir d’ara faré servir el català com a llengua principal.

En realitat aquesta decisió l’hagués hagut de pendre en el moment que vaig encetar aquest bloc, però potser em vaig deixar portar per una falsa esperança de que emprant una llengua de major difusió arribaria a més lectors.

Però crec que haig de ser conseqüent amb mi mateix, i així com passa amb el meu website (http://www.tonibenitez.es) que es troba en català i a més traduït al castellà i a l’anglés, aquest bloc ha de ser en català. No sé si en un futur podré aconseguir alguna eina que permeti la publicació simultania en més d’una llengua, però ara per ara, no em preocupa.

Els posts que he publicat fins ara seràn editats per reescriur’els en català.

Pel que fa al domini del meu site (.es) estudiaré la possibilitat de registrar també la extensió .cat.

Fins aviat,

Toni B.

Comentaris»

No comments yet — be the first.

Deixa un comentari

